۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

قاچاقچی گوشی در اردبیل محکوم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه شد

قاچاقچی گوشی در اردبیل محکوم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه شد

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی گوشی در اردبیل محکوم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵میلیون ریال جریمه نقدی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تعزیر قاچاقچی ۱۲ دستگاه گوشی خارجی در اردبیل اظهار کرد: پرونده قاچاق ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی مدارک موجود در پرونده و ارائه نشدن اسناد و مدارک گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط گوشی‌های مکشوفه، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: مأموران اداره پلیس مبارزه قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گزارش این پرونده را از یک خودروی بین شهری کشف و پرونده آن برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رحیمی‌آذر خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی سعی دارد تا با دقت و حساسیت به پرونده‌ها رسیدگی کرده و احکام لازم را نیز به سرعت صادر کند تا روند رسیدگی و اجرای احکام نیز به شکل مطلوب و در موعد مقرر به انجام برسد.

کد خبر 6263956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha