۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

۳۹ زمین چمن مصنوعی در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

۳۹ زمین چمن مصنوعی در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

بندرعباس -۳۹ زمین چمن مصنوعی هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی همزمان با افتتاح ۲۰۵ طرح عمرانی ورزشی در کشور به صورت وبینار با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مظفر مهری خادمی مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی استان هرمزگان گفت: برای اجرای این طرح‌های ورزشی ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: این طرح‌های ورزشی شامل پنج زمین چمن مصنوعی، ۳۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، یک زمین ورزشی کف پوش روباز و زمین فوتبال ساحلی است که در شهرستان‌های بندرعباس، ابوموسی، قشم، بندر خمیر، بستک، میناب، جاسک، رودان و بندرلنگه به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ادامه داد: مهم‌ترین این طرح‌ها شامل زمین چمن بزرگ مصنوعی، شبکه روشنایی و زمین فوتبال ساحلی با هزینه ۸۸ میلیارد ریال به شهرستان بوموسی اختصاص دارد.

مهری خادمی یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۵۹ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی هرمزگان اضافه شد و سرانه ورزشی در استان از ٨٨ به ٩١ صدم مترمربع به ازای هر نفر رسیده است.

همچنین در ادامه این نشست از طرح ملی ورزش و مردم با هدف توجه و تقویت به سلامت همگانی در هرمزگان رونمایی شد؛ در این طرح ۴۱ مکان ورزشی روباز و سربسته با ۶۸ مربی در استان جانمایی شده است.

کد خبر 6264045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha