۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴

در نشست ماهانه خانه موسیقی؛

شاگردان آقای خواننده معلم‌شان را غافلگیر کردند

شاگردان آقای خواننده معلم‌شان را غافلگیر کردند

تازه‌ترین نشست ماهانه خانه موسیقی ایران در حالی برگزار شد که تعدادی از شاگردان حوزه خوانندگی مدیرعامل این نهاد را برای برگزاری جشن تولد غافلگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی، نشست ماهانه خانه موسیقی ایران عصر روزیکشنبه ۲۹ مهر در سالن اجتماعات خانه، با حضور هنرمندان موسیقی، اعضای شورای عالی، هیئت مدیره، مدیرعامل و اعضای کانون‌های مختلف برگزار شد.

نشست مهر همزمان با زادروز حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران برگزار شد و از آنجا که شاگردان او قصد غافلگیری‌اش را داشتند، روند این برنامه به گونه‌ای دیگر رقم خورد.

در این نشست عباس سجادی، محسن رجب‌پور، داوود گنجه‌ای، هنگامه اخوان، داریوش پیرنیاکان، قاسم رفعتی، زیداله طلوعی، فریدون شهبازیان، میلاد کیایی، آرش سزاوار، ایرج نعیمایی، آذر هاشمی، حمیدرضا اردلان و مظفر شفیعی، ضمن تبریک زادروز این هنرمند، خاطراتی را از سال‌ها دوستی‌شان با حمیدرضا نوربخش عنوان کردند.

در ادامه دریا روحی نوازند ویلون و استعداد درخشان ششمین دوره از جشنواره موسیقی امیرجاهد دو قطعه برای حاضران نواخت.

سپس حمیدرضا اردلان با ارائه مطلبی نظری با مثالی عملی به وسیله ساز تمبک که توسط یکی از هنرمندان اجرا شد، درباره یکی از تحقیق‌ها و پژوهش‌های خود بر سازهای مختلف که ۲۰ سال به طول انجامید برای حضار توضیحاتی را ارائه کرد.

در ادامه حاضران در این نشست از حمیدرضا نوربخش، قاسم رفعتی و هنگامه اخوان درخواست کردند تا هریک آوازی بخوانند و داوود گنجه‌ای و منوچهر سهیلی با نواختن ویولن آن‌ها را همراهی کردند.

بخش پایانی برنامه نوازندگی کمانچه توسط آئین کاکاوند با همراهی خواهرش، فرزندان رامین کاکاوند بود.

کد خبر 6264163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha