۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۸

فرماندار لاهیجان:

وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان رسیدگی کند

وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان رسیدگی کند

لاهیجان- فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان رسیدگی کند، گفت: تکمیل این مجموعه جزو مطالبات به حق مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بخشی نژاد عصر دوشنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری در حال احداث لاهیجان اظهار کرد: این مجتمع از سال‌های گذشته رها شده از مسئولان علی الخصوص وزارت ارشاد که متولی این مکان است می‌خواهیم که ساماندهی این مجتمع را در دستور کار قرار دهند.

وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی لاهیجان رسیدگی کند

وی با بیان اینکه البته فاز اول که سالن این مجتمع می‌باشد آماده است، افزود: بخش تجهیزات و تأسیسات باقی مانده که نیازمند نگاه ویژه مسئولان متولی دارد.

بخشی نژاد با اشاره به مردمان فرهیخته و شخصیت‌های برجسته لاهیجان گفت: تکمیل این مجموعه فرهنگی جزو مطالبات به حق مردم این منطقه است.

وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی لاهیجان رسیدگی کند

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه فرهنگی و هنری تقریباً یک سالی می‌شود رها شده است، ادامه داد: در صورت تکمیل این پروژه می‌تواند برای هنرمندان شرق گیلان مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی نژاد با تاکید بر اینکه طبق آخرین برآوردها برای تکمیل سالن و فاز یک بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیازمند است، افزود: فاز ۲ این مجموعه نیز بیش از ۲۰ سال رها شده که باید در این خصوص بررسی‌های انجام گیرد.

وزیر ارشاد به وضعیت مجتمع فرهنگی لاهیجان رسیدگی کند

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه برای سالن این مجموعه با ظرفیت ۵۳۰ نفر پیش بینی شده است، تصریح کرد: تکمیل این پروژه نیازمند کمک همه مسئولان کشوری و استانی است.

کد خبر 6264255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha