۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۶

مسئول نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی:

کانون‌های فرهنگی نهاد رهبری در اجرای برنامه‌ها پیشگام هستند

کانون‌های فرهنگی نهاد رهبری در اجرای برنامه‌ها پیشگام هستند

اردبیل-مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت: کانون‌های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همواره در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی پیشگام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدرضا مصلح نیا عصر دوشنبه در آئین تجلیل از عوامل اجرایی جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری همواره در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی پیشگام هستند.

وی تلاش فعالین کانون‌های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را قابل تقدیر دانست و افزود: کانون‌های فرهنگی نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی در جریان برگزاری مراسم باشکوه ازدواج دانشجویی تلاش کرده‌اند که امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: معاونت‌های مختلف دانشگاه محقق اردبیلی اعم از فرهنگی، اداری و مالی همواره پشتیبان و حامی کانون‌های نهاد رهبری هستند و این قابل تقدیر است.

فرهنگ اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است

اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از زحمات فعالین کانون‌های فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه، گفت: فرهنگ اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است و باید با الگوگیری و بهره‌گیری از فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) برای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه تلاش شود.

وی با بیان اینکه همواره آماده کمک به فعالیت کانون‌های فرهنگی هستیم، افزود: مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی همواره در رویدادها و جشنواره‌های مختلفی همچون رویش، حرکت و قرآن و عترت خوش درخشیده است که همه این افتخارات مرهون تلاش مجموعه‌های مختلف فرهنگی است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با تاکید بر اینکه فرصت‌های بسیاری برای فعالیت فرهنگی در دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: همواره به دانشجویان دانشگاه توصیه می‌کنم به دنبال آموزش مهارت باشند و همچنین از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هم برای مهارت آموزی به دانشجویان استفاده استفاده شود.

چمنی بیان کرد: نقش دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی و مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بسترسازی برای فعالیت و زیست سالم سایر دانشجویان بسیار مهم است و باید به دانشجویان ورودی جدید نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مناسب توجه اساسی شود.

وی با اشاره به اینکه زکات علم نشر آن است، خاطرنشان کرد: دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی و مذهبی نهاد رهبری دانشگاه باید در کنار تحصیل خود به رسالت خود نیز توجه داشته باشند و به رشد سایر دانشجویان نیز کمک کنند.

لزوم توجه به خوابگاه‌های دانشجویی

عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در ادامه این جلسه به موفقیت‌های چشمگیر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دانشگاه محقق اردبیلی با تلاش دانشجویان فعال در تشکل‌ها و کانون‌های مختلف توانسته است اقدامات مؤثری فرهنگی و اجتماعی را انجام دهد و لذا مقام و رتبه خوبی در سطح کشور دارد.

وی با تاکید بر توجه به خوابگاه‌های دانشجویی تصریح کرد: دانشجویان فعال در تشکل‌های مختلف باید به صورت هنرمندانه و خلاقانه به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بپردازند و خوابگاه‌ها و دانشجویان ورودی جدید نیز توجه اساسی داشته باشند.

کد خبر 6264297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha