۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴

فرماندار مشگین شهر خبر داد؛

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش مشگین‌شهر

افزایش ۳۰۰ درصدی اعتبارات آموزش و پرورش مشگین‌شهر

مشگین‌شهر_ فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: نزدیک به ۳۰۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش مشگین‌شهر را از تملک و دارایی افزایش داده‌ایم که معادل ۱۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر، اظهار کرد: نزدیک به ۳۰۰ درصد اعتبارات آموزش و پرورش مشگین‌شهر را از تملک و دارایی افزایش داده‌ایم که معادل ۱۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به مردمی بودن دولت و در کنار مردم بودن آن اشاره کرد و گفت: معلم از مهمترین عوامل مؤثر در رشد و توسعه کیفی و محتوایی تعلیم و تربیت به شمار می‌آید، زیرا تربیت انسان نتیجه یک جریان متقابل دو جانبه و بالاخره حاصل عمل مربی و عکس‌ العمل شاگرد است.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به جایگاه معلم به عنوان نهاد اثرگذار در تعلیم و تربیت، بیان کرد: معلم به عنوان مدرس و مربی می‌تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد.

محمدی ادامه داد: بخاطر اهمیت نظام آموزش و پرورش و اهمیت جایگاه معلم با بیش از ۵۰ معلم در طول این مدت از نزدیک دیدار داشتیم و با بازدیدهای میدانی به بررسی مسائل و مشکلات آموزش و پرورش پرداختیم.

کد خبر 6264301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha