۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مظلومیت کودکان غزه در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک بیان شود

مظلومیت کودکان غزه در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک بیان شود

همدان ـ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در جشنواره تئاتر کودک با توجه به حضور مهمانانی از دیگر کشورها، از مظلومیت کودکان غزه در اینجا صحبت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله‌شعبانی‌موثقی در جمع اعضای دبیرخانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: بستر حضور کودکانی که کمتر امکان شرکت در برنامه‌های جشن را دارند، در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان فراهم شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در کنار برگزاری این جشنواره باید نگاه تربیتی نیز داشته باشیم و برای آن برنامه‌ر یزی شود.

وی با اشاره به اینکه همگانی بودن و توسعه این جشنواره در سطح همدان یک ضرورت است تا همه کودکان همدانی در آن دخیل باشند، گفت: مسئولان برگزاری، جشنواره را با نگاه انتقادی مطالعه و بررسی کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه همه به ارتقا سطح برگزاری این جشنواره کمک کنند، تصریح کرد: پویایی در برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مورد توجه قرار گیرد، نباید برنامه امسال با سال‌های گذشته یکسان باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مهمانانی از دیگر کشورها، باید از مظلومیت کودکان غزه در اینجا صحبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: کودکی که می‌توانست در این جشنواره حاضر شود و در حال شادی باشد، الان درگیر قدرت طلبی رژیم منحوس و کودک کش شده است.

کد خبر 6264378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha