۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۵

جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان برگزار می‌شود

جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان برگزار می‌شود

کاشان - رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی فرجی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دومین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در کاشان اظهار داشت: این جشنواره با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و مؤسسه‌ی فرهنگی هنری گذر و خانه نقلی در مدارس، کافه‌ها و بناهای تاریخی و کوشک کمال الملک در منطقه‌ی فرهنگی کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۲ تا ۱۵ آبانماه برگزار می‌شود، ابراز داشت: مراسم رونمایی پوستر این جشنواره نیز اول آبانماه از ساعت ۸ صبح درتالار گنجینه‌ی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان یکی از مهمترین اهداف این جشنواره را شناساندن و معرفی ظرفیت‌های غنی فرهنگی و تاریخی کاشان دانست و تصریح کرد: بر این مبنا طی دیداری که به همراه نماینده اداره ارشاد کاشان و دبیر جشنواره با رئیس جشنواره با دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی داشتیم، رایزنی‌های لازم برای حضور سفرای کشورهای خارجی به خصوص کشورهای فارسی زبان شده است.

وی همچنین با اشاره به دیدار انجام شده با مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در راستای ثبت این جشنواره در تقویم وزارت ارشاد انجام شده است و امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

فرجی با اشاره به اینکه برای جشنواره امسال ۹۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است، افزود: امسال جشنواره درچهار بخش رویش مخصوص کودکان و نوجوانان، بخش استاد داوود فتحعلی بیگی مخصوص بزرگسالان، بخش قصه گویی و بخش جنبی برگزار می‌شود.

کد خبر 6264418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha