۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ستاد بزرگداشت «شهیده معصومه کرباسی» در فارس شکل گرفته است

ستاد بزرگداشت «شهیده معصومه کرباسی» در فارس شکل گرفته است

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه شهادت شهیده معصومه کرباسی افتخاری برای فارس است، گفت: برای گرامیداشت این بانوی بزرگ ستاد گرامیداشتی در استانداری فارس شکل گرفته است.

آیت الله لطف اله دژکام در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه ملت ایران ملتی است که برای دفاع از ارزش‌ها خونشان را نذر می‌کنند، گفت: این ملت ملتی است که می‌تواند برای دفاع از ارزش‌هایش شهید بدهد.

وی با بیان اینکه افتخار دیگری نصیب استان فارس شده است، ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «فارس در قله است» و امروز افتخار فارس شهادت یک بانوی تحصیل کرده با فضیلت از دانشگاه شیراز است که سال‌ها در لبنان با همسرش که از جوانان رشید مقاومت در لبنان بوده مشغول به کار و فعالیت بوده‌اند و به دست جلادان صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه قاعدتاً همه مردم ما احترام خاصی برای این بانو قائل هستند، افزود: قطعاً مردم ما می‌خواهند عرض ادب شایسته‌ای به محضر وی بکنند، لذا برای اینکه بتوانیم کاری شایسته و درخور برای این بانوی شهید انجام دهیم ستاد بزرگداشتی برای این بانو در استانداری فارس شکل گرفته و اقدامات لازم انجام خواهد شد.

آیت‌الله دژکام با اشاره به برگزاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: این روزها فضای شهدا در استان حاکم است و با توجه به این فضا ورود این شهیده حیات جدیدی در کالبد استان خواهد دمید.

وی تصریح کرد: مسلماً بانوی شهید برای ما یک احترام ویژه دارد و ما را به یاد مظلومیت حضرت صدیقه طاهره (س) می‌اندازد لذا اجازه نمی‌دهیم این بانوی بزرگ در مظلومیت دفن شود.

لازم به ذکر است معصومه کرباسی از اهالی شهر شیراز و همسرش رضا عواضه زوج نخبه‌ای بودند که روز گذشته در بیروت مورد هدف پهباد های رژیم صهیونیستی قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

کد خبر 6264477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha