حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان/آیا بیمارستان‌ حریری هدف بعدی است؟

حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان/آیا بیمارستان‌ حریری هدف بعدی است؟

جنگنده‌های دشمن اطراف بیمارستان رفیق الحریری بیروت را بمباران کردند؛ این نزدیکترین بمباران به بیمارستان حریری از زمان تجاوز اسرائیل به بیروت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام منابع خبری، دوشنبه شب رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی در ضاحیه و شرق لبنان را هدف قرار داده است.

پس از هدف قرار دادن مناطق مختلف غیر نظامی در ضاحیه جنوبی بیروت، ارتش وحوش رژیم صهیونیستی به بهانه‌های واهی قصد ویران کردن بیمارستان‌های این منطقه را هم دارد.

شبکه خبری المیادین شامگاه امروز (دوشنبه) گزارش داد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر مناطقی از ضاحیه بیروت را بار دیگر هدف قرار دادند.

در عین حال، شبکه خبری المنار از هدف جدید دشمن در بیروت خبر داد که در تجاوزی آشکار، جنگنده‌های این رژیم اطراف بیمارستان رفیق الحریری در بیروت را هدف قرار دادند.

در خبری مرتبط، فادی علامه مدیر بیمارستان الساحل به خبرنگار المیادین گفت: ادعاهای دشمن درباره بیمارستان الساحل کذب و گمراه کننده است و قصد دشمن هدف قرار دادن بخش درمانی لبنان است.

به گفته فادی، بیمارستان الساحل که دشمن تهدید به هدف قرار دادن آن کرده، یک بخش خصوصی است و ارتباطی به هیچ جریانی ندارد.

همچنین، گزارش‌ها حاکیست که اشغالگران اهدافی را در منطقه غیرنظامی الأوزاعی و حاره حریک در ضاحیه را نیز بمباران کردند.

خبرنگار المیادین همچنین از حملات کور این رژیم به منطقه هرمل در شمال استان بقاع در شرق لبنان خبر داد؛ طبق این گزارش، اسرائیل یک منزل مسکونی در حی التل در شهر الهرمل را بمباران کرد و شماری شهید و زخمی شده‌اند.

بیروت ۱۳ بار هدف قرار گرفت

از سوی دیگر، خبرنگار المیادین در تازه‌ترین گزارش خود افزود: اشغالگران در طی یک ساعت هفت بار ضاحیه زیر حملات جنون آمیز خود قرار داده‌اند.

گزارش‌ها حاکیست که ضاحیه بیروت شاهد یکی از شدیدترین حملات طی روزهای اخیر از سوی اشغالگران است.

از سوی دیگر، خبرگزاری‌های لبنان در جدیدترین گزارش اعلام کردند که اشغالگران ۵ شهرک در جنوب لبنان را از جمله مناطق زراعی، و مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند.

خبرنگار المیادین از حملات جدید رژیم صهیونیستی به منطقه «تحویطه الغدیر» در ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

به گزارش وزارت بهداشت لبنان: در حمله رژیم اسرائیل به مجاورت بیمارستان حریری ۴ نفر از جمله یک کودک شهید و ۲۴ نیز دیگر زخمی شدند.


 

کد خبر 6264506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha