۱ آبان ۱۴۰۳، ۸:۴۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

افزایش مهاجرت بزرگترین ضربه‌ به رژیم صهیونیستی است

افزایش مهاجرت بزرگترین ضربه‌ به رژیم صهیونیستی است

گناباد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به افزایش مهاجرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی گفت: افزایش مهاجرت بزرگترین ضربه‌ به رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی شامگاه دوشنبه در محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام سجاد (ع) گناباد از افزایش مهاجرت به عنوان بزرگترین ضربه به رژیم صهیونیستی یاد کرد و اظهارکرد: پس از عملیات طوفان الاقصی ضربه اساسی به نقطه قدرت رژیم اشغالگر یعنی امنیت در مرزهایش وارد شد و امروز شهرهای تلاویو و حیفا که روزی از آنها به عنوان امن‌ترین نقاط جهان یاد می‌کردند برای شهروندانش ناامن شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به شهادت شهدای جبهه مقاومت از جمله سید حسن نصرالله اظهار کرد: با وجود شهادت برخی از فرماندهان جبهه مقاومت ولی انسان‌های مؤمن و معتقد رزمنده حزب‌الله نگذاشته است که رژیم صهیونیستی یک قدم وارد لبنان شوند.

وی از جنگ رسانه‌ای به عنوان یکی از ابزارهای اصلی دشمن از گذشته تا کنون نام برد و افزود: در حالی که شاهد دستاوردها و فتح بزرگ در جبهه مقاومت هستیم رسانه‌های دشمن فتح جبهه مقاومت را به عنوان شکست به جامعه القا می‌کنند.

صاحبقرانی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با بازآرایی خود در رسانه، شکست‌های خود از جبهه مقاومت را پوشش دهد، تصریح کرد: رسانه‌های دشمن با ادبیات دروغ پردازانه در حال هدایت افکار به هر سمتی که بخواهند هست.

پویش طلا کار درست و دقیق در وسط میدان جهاد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به پویش طلا که توسط بانوان ایرانی برای جبهه مقاومت به راه افتاده است، خاطرنشان کرد: این پویش چنان دشمن را به زانو درآورده است که با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای و طرح شبهات نادرست سعی در تخریب اذهان نسبت به این ازخودگذشتگی و ایثار دارند در حالی که این اقدام بانوان یک کار درست و دقیق در میدان جهاد است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن بیش از ۴۲ هزار نفر در باریکه‌ای به نام نوار غزه گفت: نحوه شهادت یحیی سنوار دروغ‌های دشمن را رسوا و موجب فلاکت و بدبختی آنها شد.

صاحبقرانی با بیان آیه ۲۴ سوره توبه: «قُلْ إِنْ کَانَ آبَاؤُکُمْ وَأَبْنَاؤُکُمْ وَإِخْوَانُکُمْ وَأَزْوَاجُکُمْ وَعَشِیرَتُکُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ کَسَادَهَا وَمَسَاکِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَیْکُمْ مِنَ اللَّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِی سَبِیلِهِ فَتَرَبَّصُوا حَتَّی یَأْتِیَ اللَّهُ بِأَمْرِهِ وَاللَّهُ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْفَاسِقِینَ؛ بگو: اگر پدرانتان و فرزندانتان و برادرانتان و همسرانتان و خویشانتان و اموالی که فراهم آورده اید و تجارتی که از بی رونقی و کسادی اش می‌ترسید و خانه‌هایی که به آنها دل خوش کرده‌اید، نزد شما از خدا و پیامبرش و جهاد در راهش محبوب ترند، پس منتظر بمانید تا خدا فرمان عذابش را بیاورد؛ و خدا گروه فاسقان را هدایت نمی‌کند.» اظهار کرد: این آیه نظام اولویتی است که خداوند متعال برای مؤمنین قرار داده است.

جنس تجارت در میدان جهاد و مبارزه متفاوت است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه به مصداق این آیه شریفه خداوند قوم فاسق را هدایت نخواهد کرد افزود: عده‌ای با دنبال کردن اهدافی مانند آسایش، راحتی و رفاه‌طلبی، نظام اولویت دنیایی را برای خود مشخص کرده‌اند.

وی ضربه وارد کردن به دشمن را یکی از مصادیق جهاد بیان و تاکید کرد: در میدان جهاد و مبارزه جنس تجارت فرق می‌کند و تجارت منفعت طلبانه نیست بلکه تجارتی است که با آرمان‌های انسانی منافاتی نداشته باشد و به عقاید و اصول دینی و اعتقادی او ضربه وارد نکند.

صاحبقرانی از نظام برائت به عنوان یکی از ارکان دین یاد کرد و افزود: معیار و میزان در نظام برائت این است که راضی به سود بردن دشمن خدا نباشیم و تجارتی که به او کمک می‌کند را تغییر دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تحریم کالاهای تولید اسرائیل توسط مسلمانان و غیرمسلمانان آزاده جهان را نمونه‌ای از این برائت بیان و خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه در مالزی تحریم مردم و نخریدن، ۱۰۰ شعبه یکی از فست فودهای اسرائیلی را به تعطیلی کشاند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر فرض بودن کمک به جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: هر کسی با هر توان و بضاعتی باید به این عرصه کمک کند، عده‌ای با کمک‌های مالی و کسانی که حتی در این حد هم نمی‌توانند لااقل با استفاده از زبان و روشنگری یاری‌گر این جبهه باشند.

کد خبر 6264570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha