۱ آبان ۱۴۰۳، ۸:۵۶

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۳ نفر از ماماهای شبکه بهداشت

پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۳ نفر از ماماهای شبکه بهداشت

اهواز - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی درگذشت سه نفر از ماماهای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در سانحه رانندگی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدرضا ظفرقندی در این پیام گفت: درگذشت ناباورانه همکاران زحمتکش ماما در حین خدمت به مردم موجب تأثر و تالم خاطر اینجانب گردید. فقدان این تلاشگران عرصه سلامت را به خانواده این عزیزان، جامعه مامایی و کادر سلامت کشورمان، تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم، از درگاه خداوند رحمان برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان و عموم مصیبت دیدگان گرامی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی در پایان این پیام افزود: ضروری است رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، ضمن رسیدگی کامل به مصدومین و بازماندگان این حادثه دلخراش؛ ابعاد موضوع را بررسی و به اینجانب گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خودروی حامل کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامهرمز که در حال مأموریت بوده اند ساعت ۹:۴۳ دقیقه دیروز دوشنبه در مسیر رامهرمز به اهواز نرسیده به مربچه واژگون که بر اثر آن ۲ خانم ۳۰ و ۲۸ ساله جان خود را از دست دادند.

همچنین در این حادثه ۲ خانم ۴۸ و ۴۲ ساله و یک مرد ۶۱ ساله دچار مصدومیت شدند که برای درمان توسط امدادگران فوریت‌های پزشکی به بیمارستان مادر رامهرمز اعزام شدند که یکی از مصدومان به رغم تلاش کادر درمانی جان خود را از دست داد.

کد خبر 6264645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha