۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد؛

کمک ۴۲ میلیارد تومانی به نیازمندان اجاره‌نشین در خراسان‌جنوبی

کمک ۴۲ میلیارد تومانی به نیازمندان اجاره‌نشین در خراسان‌جنوبی

بیرجند- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خراسان جنوبی از کمک ۴۲ میلیارد تومانی به نیازمندان اجاره‌نشین در خراسان‌جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رضا حسینی با بیان این‌که به دنبال افزایش اجاره بها برنامه‌های جدی در این مجموعه برای کمک به نیازمندان این حوزه در حال انجام است گفت: از ابتدای امسال حدود ۴۲ میلیارد تومان به اجاره‌نشین‌های نیازمند کمک شده است.

وی اظهار کرد: تأمین هزینه‌های ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان از اولویت‌های این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانواده‌هاست.

وی با اشاره به کمک ۴۲ میلیارد تومانی این نهاد به مستأجران نیازمند از ابتدای امسال افزود: به منظور کاهش نگرانی‌ها و کمک به رفع مشکلات مسکن مددجویان تحت حمایت امداد، ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در قالب اجاره‌بها به یک هزار و ۹۶ خانوار مددجو پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان ادامه داد: هم‌چنین به ۵۸۴ خانواده مددجو تسهیلات ودیعه مسکن به صورت قرض‌الحسنه از محل اعتبارات منابع بانکی به مبلغ ۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

حسینی تاکید کرد: یکی از نیازهای مهم خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، داشتن مسکن مناسب است تا زمینه زندگی آرام برای خانواده مددجو فراهم شود.

وی افزود: هر سال تعدادی از مددجویان با بهره‌مندی از حمایت خیران و نیکوکاران و با ارائه بسته‌های حمایتی کمیته امداد، صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اساسی آنها برطرف می‌شود.

کد خبر 6264696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha