۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۳۸

استاندار اصفهان:

بخش خصوصی در اصفهان باید دلگرمی داشته باشد

بخش خصوصی در اصفهان باید دلگرمی داشته باشد

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: تمام مدیران استان هم قسم شوند تا بخش خصوصی دلگرمی داشته باشد و با قوت و در فضایی هم افزا فعالیت کنند اینگونه مجموعه اقتصادی اصفهان برای کشور الگو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد صبح سه شنبه در سیصد و پنجاه و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان، اظهار کرد: در مسائل مهم استان بالاخص مسائل اقتصادی به دنبال دستاوردسازی و گزارش گیری صرف نیستیم.

وی با اشاره به اینکه بایستی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط شخصاً در نشست‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور داشته باشند، ادامه داد: انتظار می‌رود در مسائل اقتصادی و حوزه‌هایی که مرتبط با معیشت مردم است مدیران مرتبط با عزم جدی وارد شوند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

استاندار اصفهان با تأکید بر تسهیل امور سرمایه‌گذاران در استان اصفهان، افزود: عملکرد مدیران به نحوی باشد که فعالان اقتصادی بدانند و باور داشته باشند که استانداری اصفهان پشتیبان و حامی فعالیت آنها است.

وی تصریح کرد: با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی تلاش خواهیم کرد سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بازگردند به همین دلیل مجموعه اقتصادی استان با دید وسیع و حمایت همه جانبه زمینه فعالیت فعالان اقتصادی را تسهیل و فراهم کنند.

جمالی نژاد خاطرنشان کرد: حتی اگر نیاز باشد شبانه روزی تلاش کنیم و موارد را به صورت موردی بررسی و رصد کنیم این مهم را انجام خواهیم داد تا سرمایه‌گذاران مؤثر به اصفهان جذب شوند.

وی بیان کرد: تمام مدیران استان هم قسم شوند تا بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران دلگرمی داشته باشند و با قوت و در فضایی هم افزا فعالیت کنند اینگونه مجموعه اقتصادی اصفهان برای کشور الگو خواهد شد.

گفتنی است کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

در این کارگروه چالش ۱۷ واحد و بنگاه اقتصادی مطرح و پیشنهادات لازم جهت حل و فصل مشکلات آن‌ها بررسی و موانع تولید و … نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6264825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha