۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قزوین خبر داد؛

اعضای کمیته های اصلی هیئت دوچرخه سواری قزوین مشخص شدند

اعضای کمیته های اصلی هیئت دوچرخه سواری قزوین مشخص شدند

قزوین- رئیس هیئت دوچرخه سواری قزوین از معرفی اعضای کمیته های تخصصی دوچرخه سواری استان خبر داد.

احمد خورگامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییرات صورت گرفته در هیئت دوچرخه سواری استان قزوین اظهار کرد: این تغییرات بر اساس استفاده بهتر از قهرمانان این رشته و استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان است.

وی با بیان اینکه به دنبال تغییرات ملموس در ورزش دوچرخه سواری استان قزوین هستیم، عنوان کرد: باید زمینه فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه در سطح شهر به عنوان یک ورزش همگانی و تقویت بخش قهرمانی این ورزش فراهم شود.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قزوین تاکید کرد: مسئولان کمیته‌های این هیئت بر اساس شایسته سالاری و برای تقویت هیئت در سطح استان و کشور از میان ظرفیت‌های همین هیئت انتخاب شده‌اند.

وی از توجه ویژه به شهرستان‌ها خبر داد و عنوان کرد: با توجه به عملکرد مدیران شهرستان‌های این هیئت، تمامی مدیران شهرستان‌ها به غیر از مدیر شهرستان آوج در مسئولیت خود ابقاء شده‌اند.

خورگامی اضافه کرد: در ساختار جدید رضا ساروخانی از پیشکسوتان دوچرخه سواری استان به عنوان مشاور رئیس هیئت انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه میثم رضایی از قهرمانان به نام این رشته به عنوان مسئول کمیته فنی دوچرخه سواری انتخاب شدند، اضافه کرد: اسدالله افتخاری به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری شهرستان آوج منصوب شد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قزوین ادامه داد: حسن عابدینی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی و پارسا عابدیها به عنوان مسئول کمیته فرهنگ سازی و همگانی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: مصطفی ساکتی قزوینی به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان، حمیدرضا شالی پور به عنوان مسئول کمیته مربیان و عائده بغیری به عنوان مسئول کمیته داوران منصوب شدند.

خورگامی از انتصاب سعید عباسی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی خبر داد و تاکید کرد: امیرحسین خلیلی به عنوان مسابقات، اعزام و لیگ و علیرضا مهدی پور نیز به عنوان مسئول کمیته حقوقی و انضباطی منصوب شدند.

وی بیان کرد: همچنین مهدی قربانی به عنوان مسئول کمیته بازاریابی و اقتصادی و یاسین فتح اله پور به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات منصوب شدند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان قزوین در پایان یادآور شد: تمام تلاش ما برای تقویت حضور قزوین در عرصه دوچرخه سواری کشور با قدرت و توانایی بیشتر است.

کد خبر 6264915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha