۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

مدیرعامل آب منطقه‌ای یزد خبرداد؛

اخذ ۴۶ سند تک برگ برای حریم و بستر رودخانه‌های یزد در سال جاری

اخذ ۴۶ سند تک برگ برای حریم و بستر رودخانه‌های یزد در سال جاری

یزد - مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد از اخذ ۴۶ سند تک برگ برای حریم و بستر رودخانه های استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد محجوبی با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قانون حدنگار، حفظ و حراست از اراضی حکومتی و بستر رودخانه و مسیل‌ها تعداد بیش از ۴۶ سند تک برگ به میزان ۳۸ هکتار برای حریم و بستر رودخانه های استان از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا به امروز اخذ شده است.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۵۱ سند تک برگ برای حریم و بستر رودخانه ها اخذ شده است، افزود: در مجموع بیش از ۷۸ هکتار از حریم و بستر رودخانه های استان دارای سنده شده است.

محجوبی ابراز کرد: استان یزد دارای ۲ هزار و ۷۸۶ کیلومتر رودخانه است که ۸۰۹ کیلومتر از رودخانه های استان مطالعه سراسری شده و در سامانه کاداست اداره ثبت، جانمایی شده است.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون تعیین حریم و بستر رودخانه های استان به میزان ۳۷ کیلومتر انجام شده است.

وی در پایان افزود: تعیین حریم و بستر باعث جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه ها جهت کاهش وقوع حادثه می شود.

کد خبر 6265028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha