۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۱۸

هم زمان با اهدای جایزه کاپری به فیلم؛

جانی دپ به جشنواره فیلم رم پایان می‌دهد!/ بازار داغ‌ بلیت «مودی»

جانی دپ به جشنواره فیلم رم پایان می‌دهد!/ بازار داغ‌ بلیت «مودی»

فیلم جدید جانی دپ روز شنبه نمایش داده می‌شود تا جشنواره فیلم رم را با شکوه به پایان برساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، «مودی» فیلم جدید جانی دپ، روز شنبه، ۲۶ اکتبر (۵ آبان) نوزدهمین جشنواره فیلم رم ۲۰۲۴ را به پایان می‌رساند و ساکنان این شهر دیگر نمی‌توانند بیش از این منتظر حضور بازیگر محبوب‌شان باشند.

در واقع نقطه برجسته دوره ۱۰ روزه جشنواره امسال که چندان درخششی نداشت، بدون شک حضور جانی دپ در روز شنبه برای ارایه فیلم «مودی» است که نخستین بار در جشنواره فیلم سن‌سباستین نمایش داده شد و درباره ۳ روز پر هرج و مرج از زندگی نقاش و مجسمه ساز مشهور ایتالیایی آمادئو مودیلیانی است.

در همین حال، در رویدادی که جدا از جشنواره فیلم برگزار می‌شود، فیلم دپ جمعه شب جایزه کاپری کالت را در همین شهر دریافت خواهد کرد.

بری نویدی، تهیه کننده «مودی» که دوست دیرینه آل پاچینو است، جمعه شب جایزه کاپری را دریافت خواهد کرد. نویدی در این فیلم، در نقش موریس گاگنانت، مجموعه‌دار آثار هنری مجذوب مودیلیانی بازی نیز کرده است.

جایزه کاپری توسط مؤسسه کاپری که یک سازمان غیرانتفاعی است که جشنواره سالانه فیلم کاپری را برگزار می‌کند، اعطا می‌شود. بیست و نهمین دوره جشنواره سالانه کاپری که ۲۷ دسامبر آغاز و توسط لینا ورتمولر اداره می‌شود، سال پیش جایزه بهترین فیلم را به «قربانی میراندا» فیلم مستقلی به کارگردانی میشل دانر اهدا کرده بود.

در این جشن فهرستی از مهمانان صنعت فیلم ایتالیا و فراتر از آن حضور دارند که بیلی آگوست برنده اسکار و دانته فرتی و فرانچسکا لو شیاوو تهیه‌کنندگان برنده اسکار از جمله آنها هستند. ریکاردو اسکامارسیو و آنتونیا دسپلات و شماری از دیگر چهره‌های مشهور ایتالیایی از جمله انریکو وانزینا، ماسیمو گینی، لینا ساستری و … نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

«مودی» مهارت‌های کارگردانی دپ را به نمایش می‌گذارد و فراتر از کلیشه‌های جریان اصلی می‌رود. در این فیلم بازیگران برجسته‌ای از جمله آل پاچینو و ربکا هال بازی کرده‌اند و فیلم چگونگی کاوش در هنر، روابط و مبارزات شخصی نقاش مشهور مودیلیانی را تصویر کرده است.

دپ در این جشنواره شنبه به میان جمعیتی می‌رود که بازار داغی برای تهیه بلیت این فیلم ایجاد کرده‌اند.

کد خبر 6265047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha