۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

امام جمعه یزد تاکید کرد؛

لزوم برگزاری پرشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان

لزوم برگزاری پرشور مراسم یوم الله ۱۳ آبان

یزد- امام جمعه یزد گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه باید مراسم یوم الله ۱۳ آبان با برنامه ریزی منسجم به صورت پرشور و باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ضمن تاکید بر برگزاری پرشور این مراسم اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس منطقه مراسم یوم الله ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی و استکبارستیزی است باید با برنامه ریزی منسجم به صورت پرشور و باشکوه برگزار شود.

وی افزود: ۱۳ آبان با سه حادثه مهم تبعید امام خمینی در سال ۱۳۴۲، روز دانش آموز در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ گره خورده است و لازم است به این موضوعات مهم توجه شود تا همواره در اذهان ملت به ویژه نسل جوان زنده بماند.

امام جمعه یزد ادامه داد: با توجه به شرایط خاص منطقه و کشتار مردم مظلوم غزه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی که با همراهی و حمایت همه جانبه استکبار جهانی در حال انجام است یوم الله ۱۳ آبان امسال باید همراه با برنامه های تبیینی و کار رسانه ای گسترده برگزار شود.

وی به اهمیت کمک به مردم مقاوم غزه و لبنان اشاره کرد و بیان داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرض دانستند وظیفه همه مسلمانان است که به جبهه مقاومت کمک کنند و همچنین همه مومنین وظیفه دارند در مساجد و حسینیه ها به طور مستمر برای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی دعا کنند.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، برگزاری جلسات تبیینی در مدارس و مساجد، عطرافشانی قبور شهدا، تجدید پیمان دانش آموزان با آرمان های امام و شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری پویش های مختلف، فضاسازی شهری و برگزاری راهپیمایی و تجمع از جمله اهم برنامه های یوم الله ۱۳ آبان است.

کد خبر 6265146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha