۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

عضو شورای شهر زنجان:

قبرستان قدیمی شهر زنجان باید ساماندهی شود

قبرستان قدیمی شهر زنجان باید ساماندهی شود

زنجان- عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه قبرستان قدیمی دهخدا تبدیل به یک محیط ناهنجار شهری شده است، بر ساماندهی آن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طالب ظهر سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: با توجه به ساخت و اتمام برخی پروژه‌های اقدام ملی مسکن، تأمین سرانه‌های عمومی در این مناطق الزامی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مردم در این پروژه‌ها ساکن شدند، یادآور شد: متأسفانه در برخی سایت‌ها کاربری درمانی، آموزشی، تجاری، محوطه‌سازی و فضای سبز وجود ندارد و مردم از نبود خدمات جمع‌آوری زباله گله‌مند هستند.

عضو شورای شهر زنجان تصریح کرد: این درست نیست که استان اول در احداث مسکن‌های ملی باشیم و از خدمات شهری در این مناطق بی‌بهره بمانیم.

وی در مورد ساماندهی قبرستان قدیمی دهخدا عنوان کرد: این قبرستان متروکه است و به محیط ناهنجار در شهر تبدیل شده که باید ساماندهی شود.

طالب به بیان اینکه اوقاف مدعی است از این قبرستان عایدات داریم و برای تبدیل آن به پارک ممانعت‌هایی دارد، خاطرنشان کرد: قیمت زمین‌های این منطقه ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده که قرار است از طریق تهاتر و فروش زمین به اوقاف پرداخت شود.

وی همچنین در مورد اختصاص اتوبوس به دانشگاه زنجان ابراز کرد: شهروندان در اختصاص اتوبوس در اولویت هستند و دانشگاه خارج از شهر خودش باید نسبت به تأمین وسیله حمل و نقل دانشجویان اقدام کند.

کد خبر 6265203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha