۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

فرمانده سپاه بیجار:

رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود

رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود

بیجار_فرمانده سپاه بیجار گفت: رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در طول دوران انقلاب تاکنون همراه نظام بوده اند باید برای نسل امروز بازگو شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین رجب پور ظهر سه شنبه در محفل انس و مودت وابستگان سپاه ناحیه بیجار با تسلیت شهادت شهید سنوار و سایر شهدای مقاومت اظهار کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید «نگذارید پیشکسوتان عرضه جهاد و شهادت در پیچ و خم‌های ساده زندگی به فراموشی سپرده شوند» و برگزاری اینچنین برنامه‌هایی گامی را برای ارج نهادن به پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه جهاد تبیین بیان کنیم، افزود: باید در بحث جهاد تبیین همه تلاش کنیم و هر جا که نیاز به حضور ماست پیشقدم شویم و نسبت به دفاع از انقلاب اسلامی همچون دوران دفاع مقدس اهتمام ورزیم.

وی بیان کرد: بیان رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس که با ایثار و شجاعت موجب شدند تا انقلاب اسلامی با عزت پیش برود وظیفه همه ما است که باید برای نسل امروز و جامعه بازگو شود.

فرمانده سپاه بیجار یادآور شد: در سپاه ناحیه اینجا پیشکسوتان بسیار ارزشمند همراه و هم فکر داریم که در عرصه‌های مختلف و در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف با آمادگی کامل حضور دارند و در برنامه‌های مختلف مشارکت می‌کنند.

سرهنگ رجب پور اضافه کرد: توجه به مطالبات پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در راستای اعطای وام، برگزاری اردوهای تفریحی و برگزاری مسابقات ورزشی برای این افراد از در دستورکار قرار گرفت و پیگیری شد.

کد خبر 6265216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha