۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان:

توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در کرمان سنجیده می‌شود

توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در کرمان سنجیده می‌شود

کرمان_مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از برگزاری آزمون تاب و توان تیم‌های واکنش سریع هلال احمر استان های جنوبشرق کشور در شهرستان جیرفت خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، پیش از ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: آزمون سنجش تاب و توان تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان‌های جنوب شرق و مرکز کشور از روز دوشنبه ۳۰ مهرماه در منطقه بحر آسمان بخش ساردوئیه از توابع شهرستان جیرفت و با اجرای کامل برنامه‌های پیش بینی شده آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره به مدت ۴ روز برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این آزمون تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای واکنش سریع و صحیح در حوادث، سوانح طبیعی و انسانی است.

وی گفت: تحمل زندگی در شرایط سخت با جیره غذایی اضطراری، برگزاری آزمون‌ها و کارگاه فنی کوهستان، کارگاه cpr، کوه پیمایی و اسکان اضطراری از جمله برنامه‌های این دوره چهار روزه است که اعضای تیم‌های شرکت کننده مورد ارزیابی داوران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور قرار می‌گیرند.

فلاح، افزود: دستیابی به نیروی انسانی توانمند و ماهر، سازماندهی مناسب، آموزش مداوم، تجهیز و تمرین مستمر تیم‌های جستجو و نجات با بهره گیری از مربیان با تجربه از برنامه‌های مهم جمعیت هلال احمر است.

لازم به ذکر است در این دوره ۸۰ نجات گر از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، مرکزی، فارس و بوشهر در قالب هشت تیم شرکت کرده است.

کد خبر 6265277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha