۱ آبان ۱۴۰۳، ۱۷:۳۶

شاکرمی:

دادستان شمشیر دستگاه عدلیه است/لزوم نظارت بر ساخت وسازهای غیرمجاز

دادستان شمشیر دستگاه عدلیه است/لزوم نظارت بر ساخت وسازهای غیرمجاز

شمیرانات- قائم مقام دادگستری استان تهران با بیان این که دادستان شمشیر دستگاه عدلیه است، بر لزوم نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییرکاربری ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حاجی رضاشاکرمی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم عباس نوروزی دادستان سابق لواسان و معارفه مرتضی درویش وند دادستان این شهر که در حوزه علمیه امام حسن مجتبی (ع) لواسان برگزار شد، طی سخنانی گفت: قوه قضائیه مجموعه ارکانی دارد که هر کدام وظایفی برعهده دارند و ساختارهایی برای آنان ایجاد شده است و زمانی که همه ارکان هماهنگ بوده و درست کار کنند قطعاً قوه می‌تواند امورات را به خوبی پیش ببرد.

وی اضافه کرد: دادستان شمشیر دستگاه عدلیه است و مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین جامع در زندگی مردم و در دستگاه‌های قضائی و اداری جامعه بسیار مؤثر است، اگر اشتغال در جامعه بیشتر باشد قطعاً آسیب‌های اجتماعی در کشور کمتر بوده و تأثیر مهمی در زندگی مردم و حتی دستگاه قضائی خواهد داشت.

قائم مقام دادگستری استان تهران رضایت عمومی مردم را سرمایه بزرگی دانست و گفت: در اراضی ملی متولی دستگاه قضائی نیست و دستگاه‌های دیگر هستند ولی دادستان بر اجرای قوانین و جلوگیری از رفتار و اقدامات غیرقانونی از جمله تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیر مجاز دستگاه‌ها و در اراضی ملی نظارت و از حق مردم دفاع می‌کند.

کد خبر 6265528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha