۲ آبان ۱۴۰۳، ۹:۳۷

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

خدمات کمیته امداد اطلاع رسانی شود

خدمات کمیته امداد اطلاع رسانی شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت اطلاع‌رسانی از نحوه خدمات و کمک‌های کمیته امداد تاکید کرد و گفت: این اقدام مشارکت‌های عمومی را در دستگیری از نیازمندان افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی مطیعی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور بابیان اینکه خانواده‌های مددجویان و نیازمندان باید تکریم شوند، ابراز داشت: به این معنا که نیازهای این افراد تا حد امکان برآورده شود.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات خوبی طی چند سال اخیر در حوزه کمیته امداد استان انجام گرفته است، افزود: این اقدامات نیاز افراد واجد شرایط را تا حدی بر طرف کرده است.

استاندار سمنان بابیان اینکه خدمات و کمک‌های کمیته امداد می‌بایست اطلاع رسانی شود، ابراز داشت: این باعث تقویت مشارکت‌های اجتماعی در کمک به نیازمندان خواهد شد.

مطیعی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تدین مردم استان سمنان کمک‌های خوبی در طول سال توسط مردم انجام می‌شود که شایان تقدیر است.

وی افزود: در حوزه اشتغال و کار آفرینی نیز کمیته امداد اقدامات و برنامه‌های خوبی را به انجام رسانده که آگاهی بخشی پیرامون آنها باعث جذب سرمایه گذاران و به‌کارگیری نیروهای جوان و خودکفایی مددجویان می‌شود.

کد خبر 6265957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha