۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

زنجانی ها ۴۰ میلیارد ریال به مردم غزه و لبنان کمک کردند

زنجانی ها ۴۰ میلیارد ریال به مردم غزه و لبنان کمک کردند

زنجان-مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نیکوکاران و خیراندیشان این استان ۴۰ میلیارد ریال به لبنان، غزه و یمن کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت‌الله هاشمی گفت: ۳۶ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن و غزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیأت‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: خیراندیشان و مردم نوع‌دوست استان زنجان با اهدای ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به غزه، لبنان و یمن کمک کرده‌اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این کمک‌ها شامل پول نقد، طلا، زیور آلات، کالاهای اساسی، پوشاک، مواد غذایی و سایر اقلام است که با هدف تسکین آلام همنوعان آسیب‌دیده و نیازمند اهدا شده است.

هاشمی تاکید کرد: مراکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان زنجان فعال است که هم استانی‌ها با همدلی و احساس مسئولیت اجتماعی خود، به حمایت از مظلومان اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: این حرکت مردمی نشان‌دهنده روحیه همبستگی و نوع دوستی در جامعه اسلامی است که همواره در مواقع بحرانی به یاری نیازمندان می‌شتابند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده پس از تفکیک و بسته‌بندی، با هماهنگی نهادهای امدادی و سازمان‌های مرتبط به مناطق بحران‌زده ارسال خواهد شد تا در اسرع وقت به دست افراد آسیب‌دیده در لبنان، غزه و یمن برسد.

وی اظهار داشت: کمک به غزه از طریق شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ شماره شبا IR700100004101034741999998 و یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره پنج مربع امکانپذیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شماره حساب‌های هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به لبنان نیز با شماره حساب ۹۹۹۹۹ شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ و شماره شبا IR770170000000199999999003 یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره یک مربع انجام می‌شود.

هاشمی به راه‌های کمک به مردم یمن اشاره کرد و افزود: شماره حساب بانک ملت ٩٩٩٩٩ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۴۰۹۹۹۹۹۹۸ شماره شبای همین بانک IR920120000000000000099999 یا کد دستوری ستاره ۱۱۲ ستاره هفت مربع برای کمک به این کشور است.

کد خبر 6265995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha