۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور:

شهدای گمنام هدایت‌گر مردم هستند

شهدای گمنام هدایت‌گر مردم هستند

شهرکرد-جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: شهدای گمنام هدایت‌گر مردم هستند، و این مردم قدر شهدا را می‌دانند و از آن بهره می‌برند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ نبی سهرابی صبح امروز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه یادمان شهید گمنام شهرک‌های صنعتی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور مأموریت دارد فرهنگ و گفتمان دفاع مقدس را برای جوانان و نوجوانان به شیوه و روش‌های مختلف تبیین کند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری معتقدند اطلاعات جوانان و نوجوانان امروزی از دفاع مقدس کم است، لذا پیشکسوتان دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس موظف هستند دفاع مقدس را همانگونه که خود درک کردند، به این نسل منتقل کند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور اضافه کرد: یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ، راه شهدا است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و در مقابل دشمن بعثی ایستادند.

سهرابی افزود: شهدای گمنام رفتند، مقابل دشمن ایستادند، پیروزی آفریدند و حضور پیکرشان در این مکان نویدبخش معنویت برای این حوزه است.

وی ادامه داد: امروز در شهرک صنعتی شهرکرد یادمان شهید گمنامی افتتاح شد، از حضور این شهید در این مکان می‌توان استفاده‌های فرهنگی متعددی داشت.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور تاکید کرد: شهدای گمنام رسالت قدرت نرم انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس را بر عهده دارند، این شهدا پیام‌رسان واقعی ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل حاضر هستند.

سهرابی بیان داشت: شهدای گمنام همواره ولایت‌مدار بودند و جان خود را در راه کشور، نظام و اسلام تقدیم کردند و امروز هم جسم‌شان در اینجا حاضر شده و مایه برکت، عزت و معنویت برای نسل امروز و چراغ راه برای آیندگان هستند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه شهدا پیام‌رسان ارزش‌های دفاع مقدس هستند، افزود: هزاران یادمان شهید گمنام در سراسر کشور ایجاد شده است و وجود بابرکت این شهدا پایگاهی برای حضور با معنویت مردم در مناسبت‌های مختلف، هستند.

وی گفت: شهدای گمنام هدایت‌گر مردم هستند، و این مردم قدر شهدا را می‌دانند و از آن بهره می‌برند.

سهرابی بیان داشت: در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع شهدای گمنام را در سراسر کشور در دستور کار داریم و تعدادی از این شهدا به چهارمحال و بختیاری اختصاص داده شده است.

کد خبر 6266136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha