۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی:

سامانه بارشی به تدریج از جو آذربایجان شرقی خارج می‌شود

سامانه بارشی به تدریج از جو آذربایجان شرقی خارج می‌شود

تبریز-رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه بارشی به تدریج از جو آذربایجان شرقی خارج می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه از عصر امروز به تدریج سامانه بارشی از جو استان خارج می‌شود، افزود: با خروج این سامانه از شدت ناپایداری در استان کاسته شده و جوی به نسبت پایدار در استان حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه تا روز شنبه هفته آینده در ساعات اولیه صبح، سردی هوا تداوم خواهد یافت، اظهار کرد: در این مدت در منطقه ارسباران احتمال بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: از فردا به علت کاسته شدن از میزان ابرناکی هوا، مردم برخی از شهرهای سردسیر استان مانند سراب و ورزقان در ساعات اولیه روز دمای تا منفی پنج درجه سانتی گراد را تجربه خواهند کرد.

امیدفر، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ورزقان و تیکمه داش با دمای صفر درجه و جلفا با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

وی یادآور شد: در این بازه زمانی دمای تبریز در گرم‌ترین زمان به ۱۱ درجه سانتی گراد و در سردترین زمان به صفر درجه رسید و دمای فعلی (۹ صبح) این شهر پنج درجه سانتی گراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

کد خبر 6266179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha