۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳

ظفرقندی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

سهمیه‌های کنکور بامحوریت وزارت علوم و وزارت بهداشت بازبینی می‌شود

سهمیه‌های کنکور بامحوریت وزارت علوم و وزارت بهداشت بازبینی می‌شود

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: سهمیه‌های کنکور با محوریت وزارت علوم و وزارت بهداشت بازبینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت با حضور خبرنگاران گفت: موضوع تأمین دارو با چالش‌هایی مواجه است و در حال حاضر، مشکلاتی در زمینه حمل و نقل، انتقالات و پروازها وجود دارد که ان‌شاءالله بتوانیم تأمین ارز دارو را به نحو مطلوبی انجام دهیم.

وی در رابطه با پذیرش دانشگاه‌ها، اظهار کرد: دو سوم این پذیرش‌ها مربوط به وزارت علوم است و موضوعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شده است. آقای رئیس‌جمهور نیز نظر خود را در این زمینه ابراز کردند و قرار بر این شده است که سهمیه‌ها با محوریت وزارت علوم و وزارت بهداشت بازبینی و بازنگری شوند. ما بر این باوریم که این سهمیه‌ها در طول زمان افزایش یافته‌اند.

ظفرقندی تاکید کرد: در برخی رشته‌ها، به‌ویژه در رشته‌های دانش‌بنیان پزشکی، نقش این رشته‌ها بسیار حائز اهمیت است. نمایشگاهی که هفته پیش در زمینه تجهیزات و فرآورده‌های پزشکی برگزار شد، نمونه‌ای از دستاوردهای داخلی کشور است و کارهای ارزشمندی در این حوزه انجام شده است و هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه این دستاوردها به کشور و همچنین صادرات آن‌ها بوده است.

وی با اشاره به دانشگاه آزاد اذعان کرد: در خصوص دانشگاه آزاد، اگر اعتراضی وجود داشته، باید بررسی شود و نتیجه‌گیری دقیقی ارائه گردد.

کد خبر 6266222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha