۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۱۳

رییس شورای اسلامی شهرکرد خبر داد؛

عملیات احداث اولین تقاطع غیرهمسطح شهرکرد در ماه آینده

عملیات احداث اولین تقاطع غیرهمسطح شهرکرد در ماه آینده

شهرکرد-رییس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار کاشانی به بلوار طالقانی در ماه آینده وارد فاز اجرایی شده و این طرح در مدت زمان ۹ ماه، احداث و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی حیدری صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی جهت اجرای تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله کاشانی به بلوار طالقانی به ریاست علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان شهرکرد و مدیران‌شهری در سالن جلسات استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار کرد: اولین پروژه تقاطع غیر همسطح در مرکز استان در ماه آینده کلنگ‌زنی، تجهیز کارگاه و وارد مرحله عملیاتی خواهد شد و می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری و تعامل سازنده یکدیگر موجب پیشرفت و توسعه شهرکرد مرکز استان شوند و رویکرد و نگاه مدیریت‌شهری دوره ششم، تعامل با همۀ دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های استان است.

وی بیان داشت: اجرای تقاطع غیر همسطح بلوار کاشانی به طالقانی مصوب استانی متشکل از همه دستگاه‌ها بوده و مورد تأیید شورای ترافیک استان نیز قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد به مزیت تقاطع غیر همسطح اشاره و مطرح کرد: تقاطع غیر همسطح باعث کاهش ترافیک و افزایش سرعت حمل‌ونقل در نتیجه باعث کاهش تصادفات، مصرف سوخت و آلاینده‌های هوا می‌شود.

وی گفت: این تقاطع بهترین موقعیت برای مرکز استان می‌باشد باید همه دستگاه‌ها کمک کنند تا این پروژه به سرانجام برسد.

حیدری تأکید کرد: برای شفاف‌سازی پروژه‌های عمرانی و اطلاع‌رسانی جزئیات طرح‌های در حال اجرا به شهروندان، بنرهای متعددی با درج اطلاعات پروژه در محل اجرای عملیات عمرانی نصب شود تا شهروندان با مطالعه جزئیات پروژه‌ها می‌توانند از طرح کلی پروژه، متراژ و مساحت، اعتبار و سایر اطلاعات موجود با خبر شوند.

وی همچنین طولانی‌بودن فرآیندهای عمرانی را آسیب‌زا دانست و تصریح کرد: شیرینی پایان کار با طولانی‌بودن پروژه‌ها، از دست می‌رود؛ بنابراین، باید تلاش کنیم اولین پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرکرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح در ماه آینده وارد فاز اجرایی شده و امیدواریم این طرح در مدت زمان ۹ ماه، احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 6266241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha