۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰

معاون هنری حفظ آثار مازندران اعلام کرد؛

درخشش ۶ اثر هنرمندان مازندران در جشنواره ملی فانوس

درخشش ۶ اثر هنرمندان مازندران در جشنواره ملی فانوس

ساری- معاون هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از درخشش شش اثر از هنرمندان استان در هشتمین جشنواره ملی «فانوس» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله ایرانمهر از درخشش هنرمندان استان مازندران درهشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری «فانوس» خبر داد و اظهار داشت: «مهیار هزارجریبی» با اثر «اودنگ» رتبه اول بخش تئاتر صحنه‌ای را کسب کرد.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه «مریم رزاقی» با اثر «به نیت عشق» در بخش نماهنگ رتبه اول را از آن خود کرده است، اذعان داشت: همچنین «زمان اسماعیلی» با اثر «بره آهو» رتبه دوم موسیقی بی کلام را از آن خود کرد.

وی اضافه کرد: در بخش نمایش رادیویی «بی از را» اثر «مهدی قاسم زاده» رتبه سوم بخش نمایش رادیویی را به خود اختصاص داده است.

ایرانمهر بیان کرد: همچنین «محمدرضا ولی پور» با اثر سرود «جان مازرون» رتبه دوم بخش سرود دانش آموزی و خواهران دوقلو «فاطمه» و «زهرا ایرانمهر» با اثر «عروسک» رتبه دوم فیلم داستانی بخش دانش آموزی را کسب کرده‌اند.

هشتمین جشنواره ملی هنری فانوس، با حضور امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مسئولان کشوری و لشکری و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر کشور در سالن همایش اتاق بازرگانی شهرکرد با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کد خبر 6266415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha