۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

روند توسعه ورزش اسکی در مازندران رو به رشد است

روند توسعه ورزش اسکی در مازندران رو به رشد است

چالوس - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران روند توسعه ورزش اسکی را در استان روبه رشد دانست و خواستار همگانی شدن این رشته ورزشی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی ظهر چهارشنبه در مجمع عمومی هیأت اسکی مازندران افزود: سال گذشته به ازای هر روز یک مدال گرفتیم و امسال از این مرز هم عبور کردیم. بیشترین مدال آسیایی و جهانی را ورزشکاران مازندرانی کسب کردند و حتی بیشترین مدال المپیک اخیر را هم مازندرانی‌ها کسب کردند.

وی بیان داشت: قطعاً روند اسکی مازندران همچنان رو به رشد است و با حمایت فدراسیون سرعت بیشتری نیز به خود خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ادامه داد: استعدادیابی در همه ورزش‌ها نیاز است و به نظرم در اسکی هم نیاز است با آموزش پرورش تفاهم نامه‌ای صورت بگیرد و با پایلوت قراردادن چند شهر، این استعدادیابی را در اسکی مازندران صورت دهیم.

رجبی گفت: همگانی کردن ورزش در رشته اسکی هم باید در نظر گرفته شود و نیاز است با جذب علاقمندان، تعداد ورزشکاران سازمان یافته اسکی را افزایش داد.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ریزی صورت بپذیرد که با همکاری فدراسیون پیست مناسبی را برای اسکی مازندران طراحی و پیاده‌سازی کنیم تا مشکل فقدان پیست اسکی را در استان برطرف کنیم.

رجبی ضمن تقدیر از حمایت‌های خیرین از ورزش مازندران، اظهار داشت: تا امروز خیرین زیادی در ورزش مازندران ما را در بحث زیرساختی و حمایت همه جانبه به ورزش استان مازندران کمک کردند.

در حاشیه این جلسه، اعضای مجمع به بیان نقطه نظرات پرداختند و پیشنهاداتی در خصوص پیشرفت هرچه بهتر اسکی مازندران ارائه کردند.

کد خبر 6266498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha