۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

استاندار همدان تأکید کرد:

مدیران شرایطی فراهم کنند تا همه بتوانند در فضای آرام تلاش کنند

مدیران شرایطی فراهم کنند تا همه بتوانند در فضای آرام تلاش کنند

همدان _ استاندار همدان گفت: وظیفه مدیران و مسئولان این است که با همدلی و همکاری، شرایطی فراهم کنند که هر فردی بتواند در فضای آرام و با انگیزه به‌کار و تلاش بپردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی بعد از ظهر روز چهارشنبه در دیدار با حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر، اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران، با شعار "وفاق، عدالت و انصاف" تلاش می‌کند تا با استفاده از همه ظرفیت‌ها و ایجاد فضای آرام و بدون تنش، در مسیر رضایتمندی مردم حرکت کند.

استاندار همدان در ادامه افزود: وظیفه مدیران و مسئولان این است که با همدلی و همکاری، شرایطی فراهم کنند که هر فردی بتواند در فضای آرام و با انگیزه به‌کار و تلاش بپردازد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر یکی از مناطق دارای ظرفیت‌های ویژه در استان همدان و کشور است و بدون شک با بهره‌برداری صحیح از این ظرفیت‌ها، می‌توان تحولات بزرگی رقم زد، گفت: همواره سعی خواهیم کرد که از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان‌ها را بررسی کنیم، با مردم روستاها و شهرها دیدار داشته باشیم و شرایطی فراهم کنیم تا بتوانیم با هم‌فکری و همکاری همه دستگاه‌ها، راه‌حل‌های مؤثری برای مشکلات موجود پیدا کنیم.

استاندار همدان در ادامه تصریح کرد: در سطح استان همدان مدیران ارزنده‌ای داریم که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود، در جهت رفاه و آسایش مردم کار می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: مدیریت صحیح و استفاده بهینه از ظرفیت‌های هر منطقه، می‌تواند اشتغال پایدار ایجاد کند، آسایش و رفاه برای مردم به همراه داشته باشد و امنیت پایدار را تضمین کند.

ملانوری شمسی در پایان گفت: هر منطقه‌ای مزیت‌های نسبی خود را دارد و شناخت و بهره‌برداری درست از این مزیت‌ها وظیفه همگانی است و اگر بتوانیم همه ظرفیت‌ها را به‌خوبی به کار بگیریم، نه تنها در سطح استان، بلکه در سطح ملی می‌توانیم پیشرفت‌های بزرگی داشته باشیم.

کد خبر 6266603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha