۲ آبان ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸

نماینده ولی فقیه در مازندران:

کارنامه جامعه المصطفی در ترویج معارف انقلاب اسلامی درخشان است

کارنامه جامعه المصطفی در ترویج معارف انقلاب اسلامی درخشان است

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کارنامه جامعه المصطفی در ترویج و معارف انقلاب اسلامی و صدور زبان فارسی درخشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه چهارشنبه در دیدار مسؤولان حوزه ریاست و صیانت جامعة المصطفی کشور و همچنین مسؤول نمایندگی جامعة المصطفی در هندوستان، با اشاره به کارنامه درخشان دانشگاه جامعه المصطفی با عمر کوتاه و بضاعت کم، افزود: این دانشگاه در ترویج علم و تربیت عالم، در ترویج و معرفی انقلاب اسلامی، مساعد کردن دیدگاه مذاهب مختلف نسبت به مذهب اهل بیت (ع) و صدور زبان فارسی که زبان دوم اسلام است کارنامه خوبی دارد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما خودش کوثر است وکوثرهای بسیاری را در دل خودش به‌وجود آورده است، خاطرنشان کرد: ما به‌وسیله جامعه‌المصطفی و نهادهای دیگر به این نتیجه رسیدیم که چقدر فرصت‌ها در برون‌مرزها ناشناخته هستند واین انقلاب در مقابل استکبار جهانی خیزش بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از بهترین سرزمین‌ها که در درون خودش فراوان‌ترین فرصت‌ها را دارد شبه قاره هند است و پیوند فرهنگی دیرینه هم با ما دارد و به کشمیر ایران صغیر می‌گفتند و زبان فارسی آنجا رواج دارد و شیعه خیلی دارند اما حساسیت وجود دارد واین فرصت‌ها را باید دید و کشف کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ضمن گلایه از چندصدایی، تاکید کرد: صدای واقعی انقلاب باشید و اگر بتوانیم حرف واقعی خودمان را به دنیا برسانیم جذب می‌شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما پول نداریم در دنیا خرج کنیم اما سِر انقلاب با سِر و ضمیر انسان‌ها یکدیگر را پیدا کردند، یادآور شد: جامعة المصطفی باید نماینده و مبلغ نظام باشید و پیام انقلاب را به گوش مردم برسانید.

آیت الله محمدی لائینی افزود: وظیفه همه ما تقویت مجموعه‌های حوزوی به‌ویژه جامعة المصطفی است.

کد خبر 6266711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha