۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

استاندار تهران:

دشمن با ترور سران جبهه مقاومت خللی در عزم آزادیخواهان واردنمیکند

دشمن با ترور سران جبهه مقاومت خللی در عزم  آزادیخواهان واردنمیکند

تهران- استاندار تهران طی پیامی گفت: دشمن جنایتکار صهیونیستی با ترور سران جبهه مقاومت خللی در عزم راسخ آزادی خواهان وارد نمی کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران طی پیامی، ضمن عرض تبریک و تسلیت، به مناسبت شهادت «سیدهاشم صفی الدین»، بر تداوم راه آن شهید تاکید کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«حَتَّیٰ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَاءُ ۖ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ»

«شهادت عالم مجاهد شهید «سید هاشم صفی الدین» داغی بزرگ بر دل همه مظلومین و مستضعفین عالم است، اما طبق آیه ۱۱۰ سوره یوسف، وعده نصرت خدا خلاف نخواهد شد و نیز قهر و انتقام پروردگار از بدکاران عالم باز نمی‌گردد.

دشمن جنایتکار صهیونیستی گمان می‌کند، با ترور سران جبهه مقاومت و مبارزان جسور و سلحشور می‌تواند، در عزم راسخ آزادی خواهان جهان برای مبارزه با جنایتکاران، خللی وارد کند، اما نمی‌داند، تا زمانی که ظلم، جنایت و اشغالگری وجود دارد، بی شک مبارزه و مقاومت نیز تداوم خواهد داشت و خون مبارزان و مجاهدان گریبان رژیم دژخیم اشغالگر را خواهد گرفت.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت عالم مجاهد فی سبیل الله به پیشگاه ملکوتی امام عصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همرزمان شهید در محور مقاومت و تمام حامیان جبههٔ مقاومت در سراسر جهان، بر تداوم راه آن شهید فقید تا نابودی اشغالگران تاکید می‌کنم.

محمدصادق معتمدیان، سوم آبان ماه ۱۴۰۳»

کد خبر 6266934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha