۲ آبان ۱۴۰۳، ۲۳:۳۹

در پی بارش برف و باران؛

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل درآمد

سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل درآمد

ارومیه-رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در پی شدت گرفتن بارش‌های پاییزی ،۸۰۰ پاکبان و ۶۰ خودرو سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بصاری در این زمینه اظهار کرد: با آغاز بارش‌های پاییزی و شدت گرفتن این بارش‌ها ۸۰۰ پاکبان و ۶۰ دستگاه خودرو اداره ماشین‌آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: قبل از آغاز بارش‌ها و بر اساس اطلاعیه‌های صادره از سوی هواشناسی، تمام نواحی شش‌گانه سازمان و خودروهای اداره ماشین‌آلات در آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: کار سازمان مدیریت پسماند شبانه‌روزی و بدون وقفه است و در ایام پاییز و زمستان علاوه بر نظافت شهری در جهت رفع آب‌گرفتگی‌ها و برف‌روبی معابر نیز ۸۰۰ پاکبان سازمان و ۶۰ خودرو فعالیت می‌کنند.

بصاری ادامه داد: خودروهای ویژه در محل‌های خطرساز به هنگام بارش برف مستقر شده‌اند و همچنین کیسه‌های شن و ماسه در محل‌های از پیش تعیین شده جایگذاری شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند مشکلات محله خود را به هنگام بارش‌ها از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت توسط اکیپ‌های ویژه سازمان جهت برطرف‌سازی مشکلات اقدام شود.

کد خبر 6266953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha