۳ آبان ۱۴۰۳، ۰:۱۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

شاعران ظلم رژیم صهیونیستی علیه غزه را به جهانیان منتقل کنند

شاعران ظلم رژیم صهیونیستی علیه غزه را به جهانیان منتقل کنند

سنندج_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: امروزه مردم بی گناه غزه در نهایت قساوت توسط رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند، و شاعران باید ظلم را فریاد بزنند تا جهانیان را متوجه این ظلم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی شامگاه چهارشنبه در آئین بزرگداشت شاعره و مورخ نامدار کرد مستوره اردلان در مجتمع فجر سنندج که با حضور جمع کثیری از مردم و فرهیخته شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در شهر فرهنگ و هنر استان شهر سنندج بزرگداشت بانو مستوره اردلان جزو برنامه‌های شاخص بوده و در دیگر شهرهای استان نیز برنامه‌های نکوداشت و بزرگداشت در کنار مزار آنها از جمله بزرگداشت ماموستا عبدالله باشماق در شهر دهگلان، بزرگداشت امیرنظام گروسی خوشنویس نامی بیجار و نکوداشت شاعر نامی ماموستا ملأ مصطفی بیسارانی درو کنار مزار آن شاعر در شهر سرو آبادی برگزار کردیم.

وی افزود: بزرگداشت «سارو بیرو» در شهر بانه نیز از جمله دیگر برنامه‌های این سلسله نکوداشت‌ها است که به زودی برگزار می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: خداوند را شاکریم که هم اکنون در امنیت و آسایش کامل از برگزاری این برنامه‌ها لذت می بریم، اما در جغرافیای دیگر در شهر امام شافعی (رض) شهر غزه مردم بی گناه را در نهایت قساوت توسط رژیم صهیونیستی قتل عام می‌شوند، ضروری است ادیبان و شاعران این ظلم را فریاد بزنند تا جهانیان را متوجه این ظلم کنند.

دریایی تصریح کرد: فضای مجازی با شگردهای نامناسب و ناهنجار بسیاری از آداب و رسوم و اخلاقیات و فضائل ما را تحت تأثیر قرار داده است، لازم است بچه‌های خود را از این هجمه فرهنگی و اجتماعی دور نگهداریم.

وی اضافه کرد: بزرگداشت ادیبان و نامداران استان کردستان از برنامه‌ها و رسالت‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان است.

شاعران ظلم رژیم صهیونیستی علیه غزه را به جهانیان منتقل کنند

کد خبر 6266960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha