۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

فروزانفر مطرح کرد؛

روابط‌ عمومی پیشانی اصلی دستگاه‌های مختلف‌اند

روابط‌ عمومی پیشانی اصلی دستگاه‌های مختلف‌اند

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران در آیین اختتامیه دوره عالی روابط عمومی استان تهران گفت: روابط عمومی‌ها پیشانی اصلی و مایه آبروی دستگاه‌های مختلف هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیه دوره عالی روابط عمومی استان تهران با حضور علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، محمد صائبی مدیر روابط عمومی استانداری تهران و مرضیه کیان مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران عصر چهارشنبه ۲ آبان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

علی فروزانفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه روابط عمومی‌ها پیشانی اصلی و مایه آبروی دستگاه‌های مختلف هستند، گفت: هیچ دستگاهی نمی‌تواند موفق بشود مگر اینکه یک گروه یا تیم کاربلد و موفق در پیشانی آن شروع به فعالیت کند و آن گروه خط شکن مجموعه روابط عمومی است.

وی افزود: خیلی از دستگاه‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند اما بعضا این خدمات دیده نمی‌شود. همان نقصانی که مقام معظم رهبری در آخرین دیدار با هیات دولت شهید رئیسی به آن اشاره کردند. این نکته که دولت در حال خدمت رسانی است اما مردم از آن مطلع نیستند. این نشان می‌دهد ما در سطح کلان کشور نیز با این نقیصه مواجه هستیم. همه ما باید دست به دست هم بدهیم و این کم کاری را برطرف کنیم. این دوره نیز در همین جهت و با هدف ارتقای روابط عمومی‌ها و به تبع آن حسن عملکرد این مجموعه‌ها در بازتاب اقدامات و خدمات دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

فروزانفر ادامه داد: این مراسم اختتامیه بود اما انشالله افتتاحیه است. از محاسن این دوره علاوه بر بحث آموزش این نکته بود که همکاران محترم روابط عمومی از ارگان‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، سیاسی و... در این جلسات با هم آشنا شدند و ارتباط گرفتند و زمینه همکاری‌های آتی فراهم شد که اتفاق بسیار خوبی بود.

در ادامه مرضیه کیان مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به ارائه گزارش مختصری از دوره عالی روابط عمومی پرداخت و گفت: این دوره طی ۹ جلسه و ۳۶ ساعت جهت ارتقای روابط‌عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی استان تهران اجرا شد که از سرفصل‌های این دوره، خبرنویسی، گزارش نویسی، یادداشت نویسی، فکت چک، زبان بدن، منابع انسانی در روابط عمومی، هوش مصنوعی، تعامل در شبکه‌های اجتماعی، دستیار گرافیک، عکاسی خبری و ارتباط با رسانه بود.

وی افزود: در ابتدای دوره ۱۷۶نفر از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران ثبت‌نام کردند که از این تعداد برای ۶۷ نفر گواهی‌نامه پایان دوره صادر شد.

در پایان این مراسم از اساتید و عوامل برگزاری این دوره تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6267071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha