۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

سرپرست راهداری گیلان:

توقف بارش برف در ۶ محور گیلان/ جاده زندانه همچنان مسدود است

توقف بارش برف در ۶ محور گیلان/ جاده زندانه همچنان مسدود است

رشت- سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به توقف بارش برف در ۶ محور استان گفت: محور مرزی پونل-خلخال از محدوده زندانه به دلیل نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

فریبرز مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی گیلان اظهار کرد: ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان ۱۵ سانتیمتر است که بارش‌ها به صورت خفیف ادامه دارد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به توقف بارش برف در ۶ محور استان گفت: ارتفاع برف در ارتفاعات تالش به ۹۰ سانتیمتر می‌رسد.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال ۸۰ سانتیمتر گزارش شده است، ادامه داد: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال ۷۰ سانتیمتر، ارتفاعات رضوانشهر ۸۰ سانتیمتر، محور ماسال - گیلوان ۵۰ سانتیمتر و ارتفاعات رودبار- داماش ۱۵ سانتیمتر بوده است.

مرادی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور آستارا - اردبیل مرز همجوار ۴۵ سانتیمتر گزارش شده است، اضافه کرد: محور مرزی پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

سرپرست راهداری گیلان با تاکید لزوم همراهی و تعامل بیشتر رانندگان برای کاهش حوادث احتمالی بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی همه محورهای مواصلاتی استان گیلان و محورهای ارتباطی استان‌های همجوار است.

کد خبر 6267090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha