۴ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

خانواده شیروانی در حمایت از مردم مظلوم لبنان سنگ تمام گذاشت

خانواده شیروانی در حمایت از مردم مظلوم لبنان سنگ تمام گذاشت

بجنورد_بانوان خانواده کاظم نیا درشیروان با اهدای طلاهایشان در پویش لبیک به ندای رهبری و در حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه جهاد طلایی را رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این روزها نام خانواده کاظم نیا در شیروان بر سر زبان‌ها افتاده است چرا که مادر و دختران و عروس‌های این خانواده با بخشیدن طلاهایشان به مبلغ بیش از ۱ میلیارد تومان برای حمایت از مردم مظلوم لبنان و غزه جهاد طلایی را رقم زدند و اما معتقدند که کاری برای مردم لبنان و غزه انجام ندادند و این کمک را هدیه خداوند به خودشان می‌دانند.

فاطمه کاظم نیا دختر بزرگ این خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: روزی که مقام معظم رهبری اعلام کردند بر مسلمانان فرض واجب است برای حمایت از مردم غزه و لبنان وارد عمل شوند و بعد از آن پویش لبیک به ندای رهبری در شیروان به راه افتاد در قدم اول مادرمان زهرابیگم حسینی را تشویق کردیم تا بعنوان الگوی ما وارد میدان شود که گردنبند ۴۵۰ میلیون تومانی که ۲۰ سال قبل آن را خریده بود را به این پویش هدیه داد.

وی ادامه داد: من و خواهران و ۳ عروس خانواده و عروس‌های خواهرانم به همراه مادر، طلاهایمان شامل گردنبند، النگو، انگشتر، گوشواره را هدیه دادیم و واقعاً کاری در مقابل امر رهبرمان انجام ندادیم.

کاظم نیا اضافه کرد: یکی از عروس‌های خانواده‌مان نیز فردا یک سرویس کامل طلا را در مصلای نماز جمعه هدیه خواهد داد.

وی گفت: با اجازه همسرانمان وارد این کارزار شدیم و هم چنین مردان خانواده هم تشویقمان کردند و خودشان به نحو دیگری به پویش لبیک به ندای رهبری کمک کردند.

دختر خانواده کاظم نیا این عمل شأن را بی مقدار عنوان و تاکید کرد: این کار فقط از سوی خدا بود و بس و هدیه‌ای است که خداوند به ما عنایت کرد تا بتوانیم به امر مقام معظم رهبری لبیک بگوییم.

کد خبر 6267100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha