۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۲۷

مدیرعامل آبفای شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور خبرداد؛

اجرای طرح های کوتاه مدت و بلند مدت برای مشکل آبی شهرستان ها

اجرای طرح های کوتاه مدت و بلند مدت برای مشکل آبی شهرستان ها

تبریز-مدیرعامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور از طرح های کوتاه مدت و بلند مدت وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور برای رفع مشکل آبی شهرستان بستان آباد وهشترود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم امینی در خصوص رفع مشکل آبی شهرستان‌های بستان آباد وهشترود گفت: وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، دو طرح برای شهرستان بستان‌آباد و هشترود تعریف کرده که ۱ طرح کوتاه‌مدت که ان‌شاءالله همکاران ما در صنعت آب و فاضلاب استان بتوانند با حفر و تجهیز چاه و اقداماتی که انجام می‌دهند پیک مصرف تابستان و پیک درحقیقت سنواتی این مجموعه را سپری نمایند وطرح دیگر، طرح پایدار و بلندمدت تأمین آب شهرستان بستان‌آباد و هشترود از سد کلقان می‌باشد و خوشبختانه سد به اتمام رسیده و امروز ۲۱ میلیون مترمکعب ذخیره آبی دارد.

وی ادامه داد: مطالعات زیست محیطی و بهداشتی، فنی و اقتصادی طرح سامانه تصفیه خانه، خطوط انتقال و در حقیقت سامانه‌های پیرامون این سد انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد با اقدامات انجام یافته، شهرستان‌های هشترود و بستان‌آباد و روستاها و صنایع از از آب پایدار بهره مند گردند.

هاشم امینی افزود: در این جلسه مقرر شد در اسرع وقت، کاربرگ های ماده ۲۳ این طرح به امضا برسد و ان‌شاءالله با همکاری نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و عزیزان دیگر مسئول و بخصوص دکتر نوری وزیر محترم جهاد کشاورزی که پیگیر مسائل و مطالبات مردم هستند بتوانیم نسبت به ردیف دار کردن این طرح‌ها قدم برداریم و این پروژه در یک بازه سه‌ساله به شرط ردیف دار شدن به بهره‌برداری برسد.







کد خبر 6267177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha