۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲

معاون امنیتی سیاسی استاندار اصفهان:

نماد انقلابی‌گری در فعالیت موکب‌های اربعین باید نمایان باشد

نماد انقلابی‌گری در فعالیت موکب‌های اربعین باید نمایان باشد

اصفهان- معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه دشمن برای تحریف اربعین تلاش می‌کند، گفت: موکب‌داران دقت کنند که در فعالیت‌ها و مواکب‌شان نماد انقلابی گری نمایان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری ظهر پنجشنبه در آئین تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی استان اصفهان اظهار داشت: ستاد اربعین استان کمیته‌های فراوانی دارد که یکی‌از آن‌ها اسکان و تغذیه است که به خوبی و با برنامه فعالیت خود را انجام داده است.

وی افزود: اینکه تلاش زیادی کردیم تا این نگاه پابرجا شود که مواکب سازمان مردم‌نهاد است و این امر منافاتی با این ندارد که امکانات نظام را برای کمک به آن‌ها بسیج کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: دشمن تلاش دارد اربعین کمرنگ شود که تلاش‌هایشان برای این امر به سنگ خورده، اما در مرحله دوم به‌دنبال تحریف هستند و در این راستا موکب‌داران باید دقت کنند در فعالیت‌ها و موکب‌هایشان نماد انقلابی‌گری نمایان باشد.

جان‌نثاری با بیان اینکه مواکب ساختار و سازمان بزرگ‌انقلابی است که می‌تواند در راستای اهداف انقلاب اسلامی در طول سال نقش‌آفرینی داشته باشد، گفت: سازماندهی، حفظ و انسجام مواکب امری مهم است و در این راستا این‌تشکیلات در قالب جلسات منظم باید حفظ شود.

به گزارش مهر، در این مراسم از موکب‌داران اربعین حسینی تجلیل شد.

کد خبر 6267227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha