۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و مهارت درمانی کامیاران:

کار زندانیان در مجتمع حرفه آموزی موجب رشد شخصیتی می‌شود

کار زندانیان در مجتمع حرفه آموزی موجب رشد شخصیتی می‌شود

کامیاران_ رئیس اردوگاه حرفه آموزی و مهارت درمانی کامیاران گفت: انجام کار در مجتمع حرفه آموزی رشد شخصیتی زندانیان را به همراه خواهد داشت.

حمید رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فراهم کردن زمینه اشتغال زندانیان و توانمندسازی و مهارت آموزی آنها موجب بهینه‌سازی زمان سپری شده در زندان خواهد شد.

وی افزود: در اردوگاه کار درمانی کامیاران مهارت آموزی زندانیان همراه با درآمدزایی از راه کیف دوزی، چرم بری و قلاب بافی و سایر کارها انجام می‌شود.

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و مهارت درمانی کامیاران عنوان کرد: کار در اردوگاه حرفه آموزی همراه با درآمدزایی و تسهیل معیشت و معاش خانوادگی زندانیان بوده و علاوه بر مهارت آموزی صرف بهینه‌ی زمان در زندان را به همراه دارد.

رستمی تصریح کرد: ۳ کارگاه تولید لباس یکبار مصرف بیمارستان، لباس مردانه و صنایع دستی در خوابگاه کارگاه‌های زندان فعال است.

وی خاطرنشان کرد: یک بند از زندان مردان کامیاران به اشتغال نشسته اختصاص یافته است و آموزش و مدیریت هر کارگاه بر عهده خود زندانیان و در هر کارگاه حدوداً ۳۰ نفر مشغول هستند.

رستمی بیان کرد: محصولات تولیدی این سه کارگاه در بازار سنندج و کامیاران و در نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

رئیس اردوگاه حرفه آموزی و مهارت درمانی کامیاران بیان کرد: کار در مجتمع حرفه آموزی و کار درمانی موجب رشد شخصیتی زندانیان خواهد شد.

کد خبر 6267264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha