۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

مدیرکل استاندارد استان بوشهر:

۱۲۱ پروانه علامت استاندارد اجباری در بوشهر صادر شد

۱۲۱ پروانه علامت استاندارد اجباری در بوشهر صادر شد

بوشهر- مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: ۱۲۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در استان در سه سال اخیر صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مشتاقی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سه سال اخیر ۱۲۱ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری برای واحدهای تولیدی و خدماتی در استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه حفظ ایمنی، سلامت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از وظایف مهم خود می‌دانیم، گفت: واحدهای تولیدی و خدماتی استان به طور مستمر و منظم توسط کارشناسان این اداره‌کل تحت نظارت و بازرسی قرار دارند.

وی عنوان کرد: هم استانی‌ها همچنین می‌توانند در هنگام خرید برای اطمینان از صحت پروانه استاندارد و یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری با ارسال کد ۱۰ رقمی درج شده زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از صحت علامت استاندارد و کیفیت محصول خریداری شده آگاه و مطمئن شوند.

مشتاقی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پارک علم و فناوری خلیج فارس خبر داد و افزود: این تفاهم‌نامه در هفته استاندارد با هدف گسترش همکاری‌های علمی، فنی، پژوهشی و اجرایی به امضا رسید.

وی تصریح کرد: خدمات آموزشی، علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی مورد نیاز، همکاری در زمینه برگزاری رویدادهای فناورانه مشترک، مشارکت در زمینه‌های آموزشی و تهیه پیش‌نویس استانداردهای ملی و بین المللی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و آزمون و کالیبراسیون از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با تاکید بر اینکه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان را وظیفه خود می‌دانیم، خاطر نشان کرد: این اداره کل بر اساس منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و بومی به کار گرفته است.

کد خبر 6267287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha