۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶

شهردار سنندج:

احداث زمین‌های ورزشی جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

احداث زمین‌های ورزشی جوانان را از آسیب‌های اجتماعی دور می‌کند

سنندج_ شهردار سنندج گفت: احداث زمین‌های ورزشی در محلات مختلف علاوه بر دسترسی آسان ساکنان این محلات به زمین‌های استاندار ورزشی می‌تواند جوانان این محلات را از آسیب‌های اجتماعی دور نگه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انور رشیدی ظهر پنج‌شنبه در آئین افتتاح گذر ورزشی پارک سوم خرداد در سنندج که با حضور جمعی از مسئولان و به مناسبت هفته تربیت بدنی انجام شد، اظهار کرد: ترویج ورزش در محلات و احداث امکان تفریحی و ورزشی از اولویت‌های این دوره از مدیریت شهری بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه خدمات و توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار از اولویت‌های شورا و شهرداری سنندج است، اعلام کرد: احداث زمین‌های ورزشی در محلات مختلف در قالب طرح محله محور علاوه بر دسترسی آسان ساکنان این محلات به زمین‌های استاندار ورزشی می‌تواند جوانان این محلات را از آسیب‌های اجتماعی دور کند.

رشیدی خاطر نشان کرد: گذر ورزش پارک سوم خرداد هفتمین گذر ورزش احداث شده در این دوره شورا و شهرداری است.

شهردار سنندج گفت: این گذر ورزش در زمینی به مساحت ۵ هزار متربع شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال و بسکتبال است و احداث سرویس بهداشتی، آب خوری، رختکن، نصب مبلمان پارکی، نصب ست ورزشی و گلکاری و بهسازی معابر از جمله اقدامات دیگر در راستای احداث گذر ورزش پارک سوم خرداد محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: برای احداث این گذر ورزشی ۱۰ ونیم میلیارد تومان هزینه شده است.

با هدف ترویج ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط، گذر ورزش پارک سوم خرداد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، والیبال و بسکتبال مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 6267340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha