۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور:

امنیت غذایی در جنگ زیستی مورد تهدید است

امنیت غذایی در جنگ زیستی مورد تهدید است

سمنان- معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه امنیت غذایی در جنگ زیستی مورد تهدید است، گفت: در زمینه امنیت غذایی باید بیش از گذشته هوشیار و با برنامه عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی ظهر پنجشنبه در همایش «جنگ بیولوژیک، ماهیت، ابعاد، پیامدها و راهکارها» در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان خواستار توجه جامعه علمی نسبت به امنیت غذایی و جنگ بیولوژیک در منطقه شد.

وی با بیان اینکه امنیت غذایی در جنگ زیستی مورد تهدید است، گفت: در زمینه امنیت غذایی باید بیش از گذشته هوشیار و با برنامه عمل کرد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تهدیدهای امنیت غذایی را باید جدی گرفت، تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا با حربه‌هایی مانند خراب کاری و همچنین تقلب به امنیت غذایی ضربه وارد سازد.

لطیفی با بیان اینکه تروریسم دیگر حربه دشمن برای ضربه زدن به امنیت غذایی کشورمان است، ابراز کرد: امروز با پدیده تروریسم ترکیبی روبرو هستیم یعنی تروریسم در بخش‌های مختلف که امنیت غذایی نیز در زمره آنها محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه هوشیاری ما امروز باید بیش از هر زمان دیگری باشد، افزود: خودکفایی در تأمین کامل مواد غذایی یکی از مسائلی است که باید به آن دست یابیم.

معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در برنامه هفتم خودکفایی ۶۰ درصدی غذایی کشورمان مورد تاکید قرار گرفته است، تاکید کرد: باید به سمتی برویم که این امر محقق شود.

کد خبر 6267367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha