۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

با مذاکرات قائم مقام معاونت اجتماعی قوه قضائیه؛

۲ زوج در آستانه طلاق در استان البرز سازش کردند

۲ زوج در آستانه طلاق در استان البرز سازش کردند

کرج- طی سفر قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، با مذاکرات انجام شده توسط وی، دو زوج در آستانه طلاق از تصمیم خود منصرف شدند و سازش کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیر مرتضوی، قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه پیش از ظهر پنج شنبه در جریان سفر به استان البرز از دستاوردهای دادگستری کل این استان در حوزه پیشگیری بازدید کرد و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

مرتضوی در ابتدا با حضور در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز از آثار منتشر شده و تولید فرهنگی این مجموعه به تعداد بیش از ۴۰ مورد در این معاونت بازدید کرد و به گفت وگو با کارشناسان این مدیریت پرداخت.

بخش دیگری از برنامه قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، حضور در محل برگزاری «آزمون مشاوران املاک استان البرز» در سالن اجتماعات شهید نعمتی‌ها بود که فرید نجف نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز او را همراهی کرد.

وی در جریان این بازدید در جریان کیفیت برگزاری آزمون توسط اتحادیه املاک استان در قرار گرفت و بر تشکیل بانک اطلاعات از سوالات آزمون‌ها تاکید کرد و گفت: ایجاد این بانک سوالات بر اساس آزمون‌های برگزار شده در استان‌های مختلف کشور می‌تواند به انسجام بخشی، استانداردسازی و عدالت در آزمون‌های مختلف این حوزه کمک کند.

قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان البرز در ادامه از مرکز مشاوره پیش از طلاق «حامی» و نمایشگاه دائمی پیشگیری از وقوع جرم استان بازدید و بر لزوم حمایت از این مرکز و تقویت آن تاکید کرد و پیشنهاد داد نمایشگاه والدین از کودکان جدا شده و برای کودکان محتوای خاص تهیه شود و در اختیار آنها قرار گیرد.

مرتضوی در جریان بازدید به گفت وگو با تعدادی از مراجعان پرداخت و ضمن مشارکت در دو جلسه مشاوره پیش از طلاق، با مذاکرات و ارشادات خود منجر به سازش دو زوج شد که در آستانه طلاق قرار داشتند.

کد خبر 6267393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha