۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان:

موکب‌داران ۵ میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند

موکب‌داران ۵ میلیارد تومان به جبهه مقاومت کمک کردند

اصفهان- رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: موکب‌داران علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، تاکنون پنج میلیارد تومان نذورات نقدی برای کمک به جبهه مقاومت به حساب‌ها واریز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عسگری ظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از موکب‌داران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام، اظهار داشت: همایش امروز با دو هدف قدردانی از موکب‌داران و حمایت و پشتیبانی از مردم غزه و لبنان برگزار شد.

وی با بیان اینکه کسی که مدعی پیروی از ولایت فقیه و مسلمانی است در همه صحنه‌ها حضور دارد، افزود: موکب‌داران با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، بار دیگر ایستادگی خود را ثابت کردند و در این مسیر علاوه بر کمک‌های غیرنقدی، تاکنون حدود پنج میلیارد تومان نذورات نقدی برای کمک به جبهه مقاومت توسط مواکب به حساب‌ها واریز شده است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان ادامه داد: در این استان سپاه، هلال‌احمر، کمیته امداد و ستاد بازسازی‌عتبات کمک‌های مردمی برای غزه و لبنان را جمع‌آوری می‌کنند و امید است این اقدامات مقبول اهل‌بیت (ع) باشد.

عسگری با بیان اینکه در اربعین امسال ۱۷۳ موکب اصفهانی به مردم خدمت‌رسانی کردند، خاطرنشان کرد: استان شهیدپرور اصفهان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون و در مقاطع مختلف امتحانشان را خوب پس داده‌اند و برای احیای دین از جان عزیزترین کسان خود گذشتند و ۲۴ هزار شهید به کشور تقدیم کردند.

وی، ثابت قدم و بودن در میدان را لازمه پیروزی دانست و گفت: مردم لبنان و غزه در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و این کمک‌ها می‌تواند برای آنها امیدبخش باشد و نباید در قبال آنان کوتاهی کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره اربعین حسین، افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت اربعین جهانی شده و تمدن‌ساز است و باید به این حماسه در مقایسه جهانی فکر و کار کنیم و در این صورت اقدامات و برنامه‌ریزی ما در همه حوزه‌ها جهانی خواهد بود.

عسگری با اشاره به لزوم راه‌اندازی خط ریلی برای انتقال بار در ایام اربعین اضافه کرد: بیشتر موکب‌های ما در مأموریت دوم خود یعنی توسعه و بازسازی فعالیت کمتری دارند و بر این‌اساس برخی خادمان برای جمع‌آوری نذورات مشخص شدند و آورده خوبی داشتند.

کد خبر 6267435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha