۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

در آئین معارفه سید سعید شاهرخی مطرح شد؛

فرمانده سپاه لرستان: در کنار استاندار جدید خواهیم بود

فرمانده سپاه لرستان: در کنار استاندار جدید خواهیم بود

خرم‌آباد - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از امروز به بعد به عنوان یک عضو از شورای تأمین در کنار استاندار، پای کار نظام و انقلاب و مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نعمت الله باقری ظهر امروز پنج‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با تقدیر از زحمات استاندار سابق لرستان، اظهار داشت: امروز مشکلات جامعه تنها با کار جهادی حل می‌شود و این ویژگی در استاندار سابق لرستان وجود داشت.

وی با بیان اینکه از امروز به بعد به عنوان یک عضو از شورای تأمین در کنار استاندار، پای کار نظام و انقلاب و مردم هستیم، گفت: اعضای شورای تأمین فارغ از هر گونه ملاحظات حزبی، سیاسی و … مانند گذشته در کنار استاندار جدید خواهند بود تا مشکلات مردم استان حل شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه در لرستان منابع خدادادی زیادی داریم، اما دو اشکال اساسی در این استان وجود دارد که نفس پیشرفت استان را کند کرده است، گفت: مدیران ریسک ناپذیر یکی از این دو اشکال است، همچنین نگاه‌های کوتاه و نداشتن دور اندیشی یکی دیگر از اشکالات لرستان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آقای شاهرخی ظرفیت‌های لرستان را می‌شناسند و امیدواریم با به کار گیری نیروهای توانمند این خلأ را پر کنند، گفت: ما همه جانبه به نیابت از اعضای شورای تأمین استان و … از استاندار جدید حمایت می‌کنیم چرا که وحدت و وفاق موجب حل مشکلات این استان می‌شود.

کد خبر 6267438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۳
      0 0
      آفرین بر فرمانده شجاع سپاه حضرت ابوالفضل ع استان لرستان سردار سرتیپ پاسدار نعمت اله باقری برموضع صحیح و منطقی اش که هدف همه مسئولین رفع مشکلات استان ومردم باید باشد