پیام پوتین به نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ غزه و لبنان

پیام پوتین به نتانیاهو برای پایان دادن به جنگ غزه و لبنان

یک هیئت بلندپایه روسیه با سفر به سرزمین‌های اشغالی با هدف تلاش برای دستیابی به آتش‌بس و مبادله اسیران بین تل‌آویو و حماس، حامل پیام پوتین برای نتانیاهو برای پایان جنگ غزه و لبنان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک هیئت بلندپایه روسیه برای گفتگو درباره امکان دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسیران بین تل‌آویو و جنبش حماس وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

این رسانه‌ها افزودند که هیئت روسی حامل پیامی از «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه برای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است که در آن از او خواسته است به جنگ غزه و لبنان پایان دهد.

سفر هیئت روسی به سرزمین های اشغالی در حالی است که هیئتی از جنبش حماس نیز امروز پنج‌شنبه با «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه در مسکو دیدار کرد.

کد خبر 6267515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • متین IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      0 0
      یکی نیست به خودش بگه آتش بس کن جناب نتانیابو
    • دهقان IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۴
      1 0
      حکام عرب زبان اگر واقعا وجود خارجی دارند باید از منش و شرف و وجدان مرام ریاست محترم روسیه جناب پوتین یاد بگیرند البته خداوند همیشه دشمنان خودش را به هر نحوی خوار و خفیف میکنه که نمونه آن همین حکام عرب هست که در تقلای حاکمیت گویا اصلا وجود خارجی ندارند