۳ آبان ۱۴۰۳، ۱۹:۰۸

امام جمعه قم:

دشمن صهیونی امروز اسلام و قرآن را آماج قرار داده است

دشمن صهیونی امروز اسلام و قرآن را آماج قرار داده است

قم- امام جمعه قم گفت: دشمن صهیونی ما امروز اسلام و قرآن را مورد هدف قرار داده است و قصد دارد تا ولایت را نابود سازد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر پنجشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه امام حسین علیه السلام در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: امروز باید برای مأیوس کردن دشمنان و اهتزاز پرچم اسلام بر قله‌ها تلاش کنیم.

امام جمعه قم بیان کرد: امروز دشمن صهیونی ما اسلام و قرآن را مورد هدف قرار داده است و قصد دارد تا ولایت را نابود سازد و ما نیز باید در مقابل آنان بایستیم.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت ابراز کرد: حماسه هفتم اکتبر معادلات رژیم صهیونی و حامیان خبیثش را بهم زد و امروز جبهه مقاومت مقاوم‌تر و مقتدر از همیشه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کافران و دشمنان بر اعمال ما نظارت دارند و قصد نابود سازی اعتقاد و جغرافیای ما را دارند و این امر می‌طلبد تا در مقابل جبهه کفر ایستادگی کنیم.

آیت الله سعیدی اذعان کرد: همانطور که در قرآن آمده که «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ»، اگر در مسیر خداوند گام برداریم، قطع به یقین مشمول مقدرات الهی خواهیم شد.

تولیت آستان مقدس حرم بانوی کرامت گفت: در طول تاریخ هیچگاه سازش با دشمن جواب نداده است، چراکه آنان با تمام قوایشان قصد نابودی ما را کرده‌اند.

امام جمعه قم یادآور شد: اگر تحت ولایت باشیم دین ما کامل خواهد شد و دشمن از انحراف در دین مأیوس می‌شود.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: کشور و ملت باید نسبت به غصب فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حساس باشند تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

کد خبر 6267518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha