۴ آبان ۱۴۰۳، ۸:۳۰

مدیر جشنواره بین‌المللی تئاتر و کودک نوجوان همدان مطرح کرد؛

ظرفیت‌های فوق العاده همدان برای جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان

ظرفیت‌های فوق العاده همدان برای جشنواره تئاتر کودکان و نوجوانان

همدان _ مدیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی و کودک نوجوان همدان گفت: همدان با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری فوق‌العاده خود موفق به میزبانی ۲۱ دوره جشنواره شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رجبی بعدازظهر روز پنجشنبه اظهار کرد: امسال با تلاش و حمایت شهرداری همدان و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نگاه‌های مثبت موجود در شهر تاریخی همدان این رویداد بین‌المللی از ۱۱ تا ۱۷ آبان میزبانی خواهیم کرد.

وی درباره آمادگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های برگزاری این رویداد بین‌المللی گفت :۱۸ کمیته برای انجام فعالیت‌های مرتبط با جشنواره تشکیل شده است و این کمیته‌ها در جلسه‌های مکرر و مداوم برنامه‌ریزی و اجرای آن را آغاز کردند.

رجبی با یادآوری آن‌که دبیرخانه جشنواره در یادمان عین‌القضات همدانی فعال است، تاکید کرد: هم‌افزایی توان همه دستگاه‌ها نقش مؤثری در بهتر برگزار شدن این رخداد خواهد داشت پس انتظار نگاه حمایتی از مجموعه‌ها داریم.

مدیر اجرای جشنواره در همدان افزود: پوستر جشنواره که نمادی از پاکی روح و لطافت کودکان در آن نقش بسته است با حضور هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر همدان و مدیران کشوری و استانی وزارت ارشاد و مهمان ویژه آن هفته‌های اخیر رونمای شده است.

وی ادامه داد: مراسم آغازین جشنواره همراه با شاد پیمایی در پیاده‌راه بوعلی همدان برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 6267578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha